duktigt mickis duktigt

Hallå på er kära vänner!

Visade mamma nyss en berättelse jag hade skrivit och hon blev så jävla imponerad! För den var så jävlans bra!
Haha gissa omjag känner mig stolt asså?

Nejmen, kan ju berätta lite kortfattat om min dag (även om jag vet att de tinte kommer bli det)
Vaknade vid 6 gick upp åt frukost fixa mig gick till lovisa vid 7.05, komm till henne 7.30 gick direkt till skolan, drev med pontus att vi låg och sov i hennes säng och skulle snart gå upp och idioten själv tror på det. Börja me svenska, gick okej. Sen vare idrott, jag va inte med eftersom jag är sjuk så jag Sara My & Pontus gick in i gymmet och det är fan lite läskigt dära, det spökar.
Sen vare SO, hade inte göran eftersom han var någonstans så vi fick äkta bitchläraren men vi slutade typ 50 minuter innan vi egentligen skulle. Väntade till halv elva så gick vi och åt, gaknska äcklig mat.
På lunchen tog vi en tampong och blötte ner och målade med röd & brun färg och så la vi den på golvet, och massor mer killar gick på att det var en äkta haha, och när stefan kom så sprang jag och hämtade den och la framför lärarrummet eftersom vi hatar honom och se vad han skulle göra men han såg den inte.
Efter ett tag tog Lena, bildläraren upp den HAHAHHAHAAH.
Aja vi hade matte sen, börjar bli jävligt trött på matte och är seg på gemotri, Hade mentor sen men vi gjorde ingenting så helt plötligt slutade vi. Satt kvar tills typ 4 för då hämtade mamma mig, roade mig unde tiden att kolla på film på ipoden medans jag väntade. Vi åkte till huddinge sjukhus och gjorde lite saker sen åkte vi hem och lagade mat.
Har inte gjort så mycket sen förra inlägget.
Men imorgon ere skola och jag ska inte göra något speciellt.

H a r e  b r a j !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0