dan före dopparedan

God..eftermiddag?

Sitter och gör ingenting för tillfället, men ska väl snart städa mitt rum, måste bara vila en stund innan jag reser mig upp för annars svimmar jag för jag är så yr.
Idag ska jag julbaka med mamma, för igår kväll kom jag på att vi inte har något julgodis, liksom nej det funkar inte. -har inte bakat pepparkakor heller för den delen, men det suger ändå.
Idag ska vi också sätta upp julgranen, blir bara jag & mina brorsor som får göra det eftersom idioten till farsa är och jobbar och mamma ska väl göra något, seriöst jag hatar HATAR julen. Det finns nästan inget bra med det, julklappar visst men nej fan för julen! Blir alltid så jävla stressigt så hela jävla familjen börjar bråka.. Förra året den 24 december så drog pappa och checkade in på hotell för mamma & han bråkade och mamma drog också iväg så det blev vi tre kvar där på den julftermiddan.. Vid tre när kalleanka börjar kommer släkten och då fick vi förklara allting och vi ringde dom hela tiden och mamma grät i telefon och pappa var ledsen också... Så vid 7 näre var julmat komm båda hem och snackade och vi åt och det blev en perfekt julkväll efter..

Hata julen förfan!
Och juste, vill hälsa till min farfar. Idag är det 13 år sen han dog. Den 23 december 1995. Jag saknar dig farfar <3

Det funkar inte att ladda upp bild på honom just nu -.- så ni får det sen!
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0