cup!

Alarmet väckte mig kvart i 7! Snaark -.- Hemskt! Hade nämligen cup i tyresö och de va samling 8. Jag och mamma åkte hemifrån 20 i. Och när vi har typ 10 minuter kvar så är det typ en kille som är full som är ute och kör bil. Vetefan vad det var för väg men mamma bah; Kolla vilken jävla idiot som kör förbi den där tanten, han slimmar ju nästan bilen!
Och han körde verkligen jätte nära henne och hon låg i ytterfil. Så när jag kollade dit så såg jag hur bilen kör över en gräsmatta och sen voltar på en sån där upphöjning eller va det heter kommer inte ihåg vad det heter bara för det. Och det var så jävla läskigt och mamma blev jätte orolig och jag börja nästan grina, haha okej lite överdrivet kanske, men endå. Det var skit äckligt. Det är såna där saker som inte låter läskigt alls men när man ser det i verkligheten så är det skit läskigt! Ush! Men det var jätte många andra bilar som stannade och ringde 112 och vi var lite stressade till cupen så vi åkte vidare men mamma ringde iaf 112.
Sen när vi kom fram så började vi värma upp. Varje match var 15 min lång och de va 5-manna (inomhus). Första matchen var mot tyresö och dom vann me 1-0. Vi spela skitdåligt. Sen mötte vi aspudden och då vann vi med 2-0. Sen sissta matchen mötte vi älta och förlora med 3-1. Spela också skit där men sista 5 minuterna va vi faktiskt skit duktiga.
Allt var slut 12. Då åkte vi hem. Men jag hade frysit hela cupen. Och när jag kom hem så la jag mig i soffan och då hade jag fått sådär ont i hela kroppen som man får när man har feber. Men jagkände mig inte illamående eller nåt. Bara väldigt, väldigt svag. Så jag blev fast i soffan. Mamma köpte en pizza åt mig, B&J, hyrde en film och köpte lite naturgodis också. Sen så gick hon över till nåra vänner där pappa och syster redan var. Så jag blev själv hemma. Och jag som äntligen hade tänkt att vara lite social och hitta på någonting me nån, och så blir man sjuk. Typiskt :/
Så jag har legat i soffan idag enda sen 1. Så nu satte jag mig lite vid datan. Själv har jag bara en statioär eller hurfan det stavas data som jag delar med min syster och min mama och pappa har en bärbar som dom delar på, och så kommer michaela och klagar på att hon inte får sin laptop förens hon fyller år när hennes familj redan har, hm få se nu, en, två.. 5 datorer! Haha soo ironiskt..
Aja. Ni får ha de så bra. bättre än mig iaf!

xoxo balle



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0