balle back in town!

...heh ja. Så äre. I'm home from tha South Africa. Fast jag kom hem i söndas men jag har inte hunnit blogga nånting. Men jag har inte hunnit gjort så mkt intressant förutom att jag var med Michaela igår. Idag har jag inet vart med nån. Skulle vart med Michaela men jag hann inte. Lite plugg att ta igen och slog in lite julklappar.
Jag skriver en lista som jag har snott från Michaela så får ni lite att läsa om. Och som grädde på moset så langar jag lite bilder.

Vad blir ditt namn baklänges? erhats ecila
Har en dröm gått i uppfyllelse? Några/nån få

Tycker du att sengångare är söta? På ett konstigt sätt

Första sporten du gick på? Fotboll

Vad är du mest rädd för i hela världen? Aliens

Är du mörkrädd? När jag har sett en skräckis

Riktig gran eller plastgran? RIKTIG !?

Har du någonsin sminkat dig som punkare? Haha ja

Sjunger du på toa? Ofcourse

Vilket land vill du åka till? The states

Vad ska du göra NU? Skriva klart det här inlägget
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Japp
Har du varit med i en rättegång? Nej
Senaste piercingen? Örat
Har du varit på ett party? Japp
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din syster? Det beror på vem "jag" är
Har du varit utomlands? Yesbox
Vad ska du göra i helgen? Vara med tjejerna, åka till min kusin i blacksta, träna och kompisar
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Mokipoki
När va du riktigt sjuk senast? Förra året

       

Bild 1. Boardwalk
2. Me on Jefrey's Bay, även kännt som Surfarnas Paradis
3. Haha, jag och farmor. ch vi är heeelt seriösa! x]
4. Jag och några fler när vi gick över hängbroar
5. Jag och timba <3
6. När jag klappa lejonungar
7. Moe! <3

xoxo balle


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0