3 december

Just nu sitter Alice på flygplanet och är påväg till sydafrika och imorgon åker Amanda till austarlien, lucky dom!
Men åre i janauri, det är ju alltid nåt eller vavavVA?

Min dag började med att jag gick upp till centrum och pratade med Alice och säga hej då och sånt dära sen gick jag till Lovisa i det äckliga cp regent. Vi cyklade till skolan och började med slöjd, blev klar med mina byxor eller ska jag säga Pontus blev klar med mina? Eftersom han höll på med dom hela lektionen, men tack för det!
No vare sen och vi fårtsatte vika våra papper och gjorde hundar och skit efter var det spanska , vi gjorde nästan ingenting för iggut berättade om filmen vi ska se den hater typ fjärlistunga det handlar om inbördeskriget i spanien och om en liten pojke.
Lunch vare sen, vart fisk men tog potatismos med korv istället.
Efter luchnen vare musik, jag & pontus gick in i lilla rummet och spela piano och spelad elite trummor, sen kom My in och då spelade hon gitarr jag sjöng och pontus sattpå trummorna, haha kul vare ifall!
Hade elevens val efter men jag mådde så dåligt så jag åkte hem......

Och ikväll ska jag på konfermations sak hela kvällen och ta ett bröd och doppa det i vinet skiten -.-
men nu ska jag kolla på One three hill!

Hare / Mickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0