11december

Hej!

Orkar inte komma på något bra att skriva över så nej orkar bara inte.
Pallar inte berätta om skolan men det var ovanligt kul faktiskt och jag hada en annurlonda frisyr  och då glodde horan som in i helvtet på mig, snälla du är ingen sjua så sluta va i vår korridor och sluta lek cool.
Aja åkte hem plugga lite åkte på träning och det var faktiskt ovanligt kul idag för det blev strömavbrott typ vid 7 så vi tränade en hel timme i mörkt och det gjorde det ännu roligare. Och amanda puttade mig hela tiden när vi gjorde armhävningar så då bröjade vi garva och gjorde det resten av tärningen, fick lust att skriva det..
Imorgon äre fredag (YES) vet inte vad jag ska göra men ska säga hejdå till mina föräldrar som åker till kina så denajs!

Men hare ska plugga om rymden nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0