1 december

Yes idag är det 1 december och det är bara 10 dagar kvar som vi arbetar i skolan!
Åhh just  nu längtar jag verkligen till åre och åka skiiidor :)

Idag gick jag upp vid halv sju och åt frukost eller ska man kalla det frukost? Ett taco skal åt jag med varm oboy haha.
Gick till tåget och det var försenat som fucking hela jävla tiden, ska stämma dom jävlarna! Gick till stenmo och mötte pontus gick till skolan. Första lektionen var svenska, inggut är inte sjuk längre så det var första svenskan på två veckor hah. Efter var det idrott, jag och lovisa hade ganska kul haha, so vare sen. Göran är fortfarande sjuk så vi fick ha Ove, han är fet bra! Han berättade lite om första och andra världskriget.
Hade lunch lite tidigare eftersom Ove släppte oss typ 10 över 11. God mat, satt i korridoren hela rasten, sen vare matte gick , gick som vanligt efter det vare typ mentor tror jag,Tråkigt haha, mamma hämtade mig och så åkte vi till huddinge sjukhus och lämmande ett par skor. Kom hem och åt och nyss tränade jag, duktig som jag är!

men nu ska jag gå och dricka hare / Michaela

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0