yeeey

Godmorgon nu sitter jag igen och lyssnar på min favorti artist nämligen Britney spears haha jo visst hon har vart ett vrak men hon är på bättrings vägar och hon har skit bra låtar! så hållkäften ni som inte gillar henne för det gör jag. Idag ska jag typ vara me Alice igen och jag har ingen aning om vad vi ska göra menmen vi hittar ju altid på något (a)
jag e jävligt stolt över mig själv just nu för igår städade jag hela mitt rum och imorse så damsög jag & våttorkade hela nedervåningen DET NI ! Aja nu har jag ingenting att göra måste nog äta fruckost snart för jag är skit hungrig Cyya bebisar / mickis

 en jätte gammal bild på mig , och det jag håller i va min & idas lunch för vi skulle på öppet hus i skolan och ha lektioner och ah haha

Kommentarer
Postat av: ida

hahaha fan det där glömmer jag aldrig! :D <3

2008-08-26 @ 23:06:36
URL: http://ddin.blogg.se/
Postat av: michaela

haha inte jag heller älskling :) <3

2008-11-25 @ 21:22:10
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0