torsda

hey på er allihopa.
vill bara säga att jag inte är sur på dig michaela.
jahopp, torsda, vad har hänt idag då? inte mycke alls.. bara haft tråkigt hela dan. har inte varit med michaela idag heller. fast jag såg henne och hennes mamma i bilen.
jag vaknade med ett ryck imorse och kollade på mobilen och såg att klockan var tio, fuck! (inte för att jag brukar gå upp vid tio) jag sprang upp till tven och satte på hejhej sommar, hihi det var sista blue water high idag :$ , men jag missade halva :( sen efter det så duschade jag, åt lite frulle och sminka mig sen åkte jag och mamma ner till ip, shit vad det blåste!, och kollade på min syster som spelade fotboll. dom hade ett litet mini vm, och självklart har hon brås på sin syster (mig) och vinner hela skiten. sen drar vi hem, och jag tråkar ihjäl mig med pea. nu sitter jag här och försöker messa med michaela meen hon svarar inte! :( tror hon är på träning eller nåt.
aja ha de bra / b

btw, de va någon zlatan camp så langar en bild på honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0