sorry

dåligt dåligt dåligt av oss att inte skriva men vi har helt enkelt inte haft tid. Igår så va vi hos lovisa dåra (nu berättade jag) vet ni hur jävla fantastikst att träffa sin allra bästavänn igen ? Jag & lovisa har vart bästavänner i 8 år i höst och jag hade inte träffat henne på typ 2 månader.. Men något ännu coolare är att jag Lovisa & Alice har varit allra bästavänner i åtta år. Alla vi tre träffades i sexårs och gick i samma klass ända upp till femman men sorligt någ så bytte jag skola till sexan men dom fortsatte och går än idag i samma klass! Och jag är verkligen glad över att jag har er två!!!! puss på er mina sötnosar (a) men igår kväll va som sagt skit kul , orkar inte förklara vad vi gjorde. Och idag så sov alice hos mig och vi gick upp vid nio cyklade hem till alice åt fruckost & åkte till källbrink för hon hade match , dom vann med 1-0 GRATTIS HUDDINGE (a) och sen så blev jag hem stjusad av alice mamma och gick ut med min hund sen dåra så åkte jag till stuvsta ip med cykeln & mötte alice , stuvsta fyller år idag så då har dom en stor dag där med massa matcher och sånt , på ip va vi med amanda W , karin , erica och hela deras fotbollslag. Och en grej Jonthe kommer fram till mig och alice och bara står där utan att säga något , Hej kanske ? ah och så vidare , men vi var nämligen jävligt bra kompis me jonthe men sen kom alla och tog honom ifrån oss. SKIT PÅ ER HAHAAHA. Och ikväll ska jag sova hos alice , vi ska vara barnvakter åt Vicki Madde & Alexander! men ska ätttta nu thiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing  / michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0