snabbt

tja det blir en snabbis nu för jag måste upp på rummet och fixa mig för jag ska gå vid 20 i till stuvsta för att träffa Alice Lovisa & Mathilda och senare drar vi till heron för att va i spelhallen & bowla hihih! Så det blir väl kuuuuuuul ! (a)
Och föressten så gick det jätte bra igår när vi va barnvakter åt alla :) jag och alice sov i soffan i deras vardagsrumm och sen när klockan är tre på natten så kommer alice föräldrar hem & helena & johan & matte och dom låter som fan och då kommer jessica (alice mamma) till alice och viskar i hennes öra ; Vi är hemma nu. Och alice ba ; aah jo jag hör det.. Själva meningen med att jag skrev det här är att jag och alice fattade redan att hemma eftersom dom stog precis vid vardagsrummer och prata högt så ah haha men måste kila nu seeeeya / michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0