korvar

Halloj kom nyss hem från min träning och ska snart duscha. Idag har jag vart i skolan det var väl okej med tanke på att jag känner knappt någon och det är lite problem.. Men ifall så var jag me mimmi efter skolan & vi drog hem till henne och åt mellis haha sen kollade vi på The eye och nej den va verkligen inte läskig!! fyfan men jag hann inte se hela filmen för jag skulle hem men får se den en annan gång. Och jusste jag och Alice är vänner igen tror inte ens att vi bråkade på riktigt hon drev typ me mig haha , jag ska typ vara me henne i helgen eller vi har inte pratat om det men jag har bestämt det så.. Men ska hoppa in i duschen nu

se ya alligator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0