fredag

ah tjena tjen allihopa ! idag vare cykelutflykt till sundby som gällde. uush! säger jag bara, för det var hjälm som gällde :/ och sen så har jag världens sämsta cykel att cykla långt på. aja när vi va framme var de nån tipspromenad. jag och amanda gick me geron, rosa bögen, och typ anthony och nån mer. hah, vi sög på tipspromenad kan jag ju säga. men där mötte jag bettan, heddan från laget och sofia. sen så gjorde vi inte så mycket mer där. vid 12 cykla vi hem men då fick man cykla hem direkt. jag och amand, cykla med madde, och när vi va vid kvarnbergsplan kom vi på att vi inte cykla med fröknarna längre så då tog vi av oss hjälmarna, men hah! de va intr så smart. (de e ju lag på att om man är under 15 ska man ha hjälm) haha, när vi är ungefär vid kvarnen så kommer det en polisbil som kör förbi oss, och amanda bah; alice! det kommer en polis! och så sätter hon på sig sin hjälm. jag cykla bara vidare för jag trodde att polisen körde iväg. men när jag vänder mig om ser jag att olisen svänger in på parkeringen och kör efter oss. jag cyklar skitsnabbt därifrån och jag vågade inte vända mig. när jag kom ifrån polsien så va inte amanda med. så jag trodde att polsien hade tagit henne! haha men efter ett tag så kom hon. haha, ja så resten hade vi hjälm på oss x]
jaja, nu har jag kommit hem och sitter och väntar på att michaela kommer hit! vi skriver vell mer ikväll antar jag.
puss och hej, leverpastej <3 / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0