döda mig

10 favoriter:
Färg: Blå
Mat: Fläskkarre me ris & kall bearnesesås
Band/artist: Lyssnar på allt
Film: Många
Bok: Äcklig !
Sport: Friidrott
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Tid på dygnet: Ingenaning
Sysselsättning: Vet inte

9 nuvarande:
Humör: Nervös
Kläder: Jeans och ett Linne
Nagelfärg: Svarta
Tid: 13.33
Omgivning: Ensam
Irritationsmoment: Sebban
Tankar: Inget haha
Längtan: Amanda
Samtal: Imorse

8 första:
Bästisen: Lovisa
Husdjuret: Min förra hund men har en ny nu
Piercingen: Öronen
Kärleken: Minns inte
Musiken: Venne
Bilen: Ingenaning
Kyssen: Kommer inte ihåg
Fyllan: Det du

7 senaste:
Cigaretten: Länge sen
Drycken: Fanta
Bilturen: Från Nacka ishall
kyssen: Haha inte så länge sen
Tv-programmet: Tarzan..
Pirr i magen: Länge sen
Misstaget: Kommer inte ihåg

6 har-du-någonsin:
Varit kär i en kompis: Ah
Brutit mot lagen: Japp
Blivit arresterad: Nej
Varit med på TV: Mh :D
Kysst en främling: Nej
Ljugit om känslor: Har hänt

5 vem:
Pratade du med senast: Crippa
Saknar du nu: Alice
Gick du på bio med sist: Kommer inte ihåg
ringde du senast: Mamma typ
Ska du träffa imorgon: Vet inte , alla roliga

4 saker (en på varje):
Du gjorde igår kväll: Dog av min huvudvärk
Du kan höra just nu: Musik
Du inte kan leva utan: Vännerna
Du gör när du är uttråkad: Datan/tv

3 människor:
Som du kan berätta allt för: Alice & Lovisa
Som du hatar: hatar ingen typ
Som du tycker är snygg: vet inte , alla mina vänner e snygga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0