döda katter luktar

Tjuusan , idag dåra som jag tidigare sagt var jag i skolan allt va bra faktiskt träffade Anna i början och hennes kompis Linnea hon verkar rolig hehe.  Åhjuste jag började ju i Saras klass men jag såg henne inte förens typ efter 45 minuter även om vi gick förbi varandra.. vi är inte smarta haha men det känns knäppt att börja nu skola när alla andra redan vet vart allt ligger så jag kommer gå runt som en svans efter alla.. SÅ INGEN KOMMER GILLA MIG :'( ähh Sara sa att jag fick vara me henne & My *lucky me* hihih , nejmen nu så sitter jag & pratar me mimmi om en liten...hemlis och den ser jag verkligen fram emot faktiskt , det ska bli sköönt att bara komma ut i... nej nu får jag inte avslöja för mycket hära! Dumma mig men nu ska jag pyyyysa seya bebisar

 bild från azorerna 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0