balle back in town!

hejsan svejsan!
igår som sagt kom jag hem från den skånska staden malmö, hihi där fick jag prata skånska! så det är därför jag inte har skrivit på ett tag. michaela, som nästan har bombat bloggen med inlägg, har skriit istället. kan nästan tro att det här är hennes blogg. men nu blir de ändringar :)
jahopp, idag började skolan, första dan är faktiskt heelt okej, efetersom vi bara sitter och lyssnar på lärarna i en och en halv timme sen äter vi och har rast och slutar, så.. helt okej! de va skitkul att se alla igen, men de va nästan ingen som hade förändrats.. eller jo henke hade blivit skitlång! typ 174 eller vad han sa xd. efter skolan gick jag och amanda hem till mig och bada vattenspridare, och det va barnsligt kul! men sen skulle hon dra hem, så hon tog tvåbussen.
nu sitter jag här, väntar på att michaela slutar skolan och att hon kommer hit!
puss och bajs, kramkalajs! xoxo / alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0