alice skriver , äntligen !

Ciao amigos! eftersom min data pajjade för några dagar sen så har jag inte kunnat skriva :( men nu fick jag äntligen tillgång till en en snabbis. jahopp , vad har jag gjort idag då ? skolan som vanligt , sen efter skolan träffade jag iza som vi hade bestämt. rebecca va me också :) eftersom iza har bytt skola träffas vi inte lika ofta längre så de va skitkul å träffa henne.
först gick vi hem till mig eftersom dom inte hade några nycklar. vi hoppade studsmatta och käka äpplen. sen efter ett tag gick vi hem till iza när hennes syrra hade kommit hem. där myste vi med lillen (hennes kusin) åt jag kommer inte ihåg vad det heter men typ... haha jag kommer inte ihåg men de va gått iaf och så drack vi te. sen drog vi upp till stuvsta centrum och käka glass på loffes. de va gott, men kallt dock! ( haha jag fick till ett rim! (a) ) det känns verkligen inte som sommar längre.. :( sen gick vi in på pressbyrån och där köpte iza en sån där fransk sak och redbull. jag och becca smakade lite av henne. haha , va mycke vi äter , ser de nu xd . sen satt vi där ett tagför de va så kallt ute. sen va jag tvungen att dra hem och här sitter jag nu. inte världsa intressant dag men de hände nånting iaf :P
ajah , imoron ska jag och michala vara med varandra för vi ska fixa oss för en sak imoron som jag ser fram emot :)
ha de bra ! puss på er alla sötnosar / alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0