we are family !

haha aso ursäkta om rubriken inte fattas så bra men vi sjunger på den låten just nu så de fick blev våran rubrik! :)
a; ja vad har vi gjort idag michaela ?
m; vi va på ip & träffa fbi iza erka & mackan , TRÅKIGA!... och du kom på ordet äpple ? hur man nu kommer på et ord som redan finns fattr jag inte, men jag kom iallafall på grapefrukt *stolt*
a; ahaa , jo men de är ingen som fattar , de är bara vi :) ingen förstår sig på våran humor hjärtat .
sen så har vi ju gjort värsta efterrätten! JORDGUBBAR & KIWI MED SMÄLT VIT CHOKLAD ! <3333333.. och glass .
de va faktiskt gott, men du michaela tyckte inte om jordgubbarna ;/ ditt lilla kräsna äpple (a) .
m; och ? jag gillar bara äpplen , för jag ee ju ett litet äpple åko.... enligt alice ;/ meeeeeeeeeeen du åt allt *tjockis*
a; höhöhörru dudu , vet du inte att jordgubbar är nyttigt pucko ? :) ts , de är ju du som inte äter frukt , bara äpplen . :P
ja vad har vi gjort mer då ?
m; näääääähö ? dt trode jag inte. äpplen innehåller vatten & kroppen behöver vatten HAHA jag e snille.. till skilnad från andra 'host*alice*host*, vi har lekt fulla :)
a; ameen de va ju smart einstein -.- .... ajuste de va kul , & så kom ju snutarna (a)
m; mmmmh och jag log mot dom då *SMILAR*
a; japp :) men va ska vi göra nu ikvöll då ?
m; venne mn nu pallar ja inte skriva meer :O
a; haha nej inte jag heller .

PUSS & KRAM FRÅN BALLE & MICHOW HELA DAN §§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0